marți, 21 aprilie 2009

Floarea gandului meu



Am adunat in seara asta floarea gandului meu, din gradina viselor mele , am privit-o , am mangaiat-o si apoi i-am daruit o picatura de speranta ...lacrima....Iubesc?! sunt in cumpana ... Trebuie sa inveti sa patrunzi in sufletul oameniilor , dincolo de pojghita aparentelor , si sa fim constienti de posibilitatile noastre , dar si de responsabilitatile pe care ti le asumi.Si mai trebuie ceva . Rabdare, sa astepti , si sa fi pregatit pentru intlnirea cu adevarata dragoste. Daca ai stiut sa o recunosti , daca nu i- ai intins mana si ti-ai intrors privirea de la ea pentru a urmari zborul capricios al unui fluture sau a unei libelule , o vei cauta in zadar. Daca vine prea tarziu...?Asa ca te invit sa te gandesti si nu putin .Si sa -ti intinzi manuta spre lumina si caldura pe care o consideri mai placuta, Cea mai mare dovada de dragoste pe care un barbat poate sa o dea celei pe care o iubeste , cand aceasta s-a hotarat sa sa-i dovedeasca dragostea ei , ar fi sa-i spuna , parafazand un citat ...,, te iubesc prea mult , pentru ca printro imbratisare fugara sa te dezgust de dragoste"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu